Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen.
Jos olet rekisteröitynyt voit sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta tarkastaa tilauksen sisällön.
Kaupassamme on mahdollista valita eri maksutapojen välillä: kotimaiset verkkopankkimaksut, luottokortit ja lasku. Lisäksi Maksekeskus OÜ:n sivuston kautta tapahtuva maksu. Yritysasiakkaillemme vaihtoehtona on laskutus.
Maksuehdot Paytrail
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä verkkokauppaan, josta olet tuotteen ostanut.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Maksuehdot Maksekeskus / Payment terms for Maksekeskus
Your order can be paid securely via the following payment methods provided by Maksekeskus AS:
- Estonian bank links: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay and Liisi ID
- Visa / MasterCard credit card payments
NB! When using a bank link payment confirm the order and then click on the ‘Return to merchant’ button.
The personal data necessary for the execution of payments is transferred to authorized processor Maksekeskus AS. The contract enters into force when the amount payable is transferred to the bank account of the online store.
If we cannot deliver the ordered goods due to stock running out or for any other reason, the purchaser will be informed as soon as possible and the money paid (including the shipping cost) will be refunded promptly, but no later than within 14 days of receiving the notification.
Lasku
Kuluttaja-asiakkaiden laskutus tapahtuu Paytrailin toimesta.
Yritysasiakkaillemme lähetämme laskun kun tuotteet toimitetaan. Maksuehto on normaalisti 30 pv netto.
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Postin kuljetuksista riippuen toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina 2-5 päivän toimitusajalla.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan asiakkaalle suoraan.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, jonka kulkua voit seurata lähetystunnuksella.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- sekä kopio tilausvahvistuksestasi
Palautusosoite:
Kiddex Oy
Hankasuontie 8
00390 Helsinki
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
PALAUTUS TAPAHTUU POSTIN KAUTTA, PALAUTUSTUNNUKSELLA 634954.
Toivomme, että asiakkaamme ostavat tuotteita harkiten ja turhia palautuksia vältetään. Vastuullisena ja ekologisena yrityksenä haluamme huomauttaa että palautus ja vaihto ei ole maksutonta. Vähennämme palautuksesta aiheutuneet kulut 5,90-9,90 hyvityksessämme. Vastaamme mielellämme mahdollisiin kysymyksiin ja jos tarvitsette lisätietoja tuotteista, olemme apunanne.
info@kiddex.fi
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi tilausvahvistuksessa mainittuun sähköpostiosoitteeseen.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.